فریبا برنایی‌بجد روز سه‌شنبه در نشست با رئیس و خبرنگاران ایرنا مرکز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرمنشا تمام زندگی‌های موفق یک زن و مادر قدرتمند است، زیرا چنین زنانی می‌توانند فرزندانی سالم و مفید به جامعه تحویل دهند.

وی اجرای برنامه‌ها و همایش‌های آموزشی به منظور آشنایی بانوان با حقوقشان را از اولویت‌های این دفتر عنوان کرد و گفت: امیدواریم زنان استان با آگاهی از ارزش‌های وجودی خود امکان سواستفاده را از نااهلان بگیرند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: باید در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره راه برای بانوان هموار و همانند مردان به دور از بی‌عدالتی جنسیتی در تمامی امور مشارکت داده شوند.

وی بیان کرد: هدف در گروه بانوان رساندن شاخص‌های استان در همه گرایش‌ها به متوسط کشوری است.

برنایی به حقوق کودکان نیز اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم آینده کشور را بسازیم باید در مورد حقوق کودکان مطالبه‌گر باشیم و این امر جز بالابردن سواد و آگاهی مادران میسر نخواهد بود.

وی همچنین افزود: از فضای مجازی منصف چه در بحث انتقاد و چه اطلاع‌رسانی شایسته حمایت خواهیم کرد.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با تقدیر از همکاری و ارتباط نزدیک ایرنا و دفتر امور بانوان خاطر نشان کرد: همکاری و ارتباط این دو نهاد می تواند گام موثری در آگاه سازی بانوان استان از حقوق شان و انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این قشر از جامعه است. 

۹۹۲۳**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.