رحمدل بامری روز دوشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی چابهار با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: توسعه اقتصادی در بستر امنیت رخ می‌دهد بنابراین نقش نیروی انتظامی در این زمینه پر رنگ است.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز را مدیون جانفشانی و زحمات نیروی انتظامی هستیم، خاطرنشان کرد: اساس و پایه هر کاری امنیت است و توسعه اقتصادی در بستر امنیت رخ می‌دهد.

فرماندار چابهار گفت: امروز به برکت حضور شبانه‌روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، جمهوری اسلامی ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان بشمار می‌رود.

وی همچنین هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش‌های مختلف جامعه با پلیس دانست.

امنیت پایدار در جامعه مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار نیز در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه قدردانی کرد و افزود: امنیت پایدار در جامعه مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی با اقتدار است.

سعید مقدم بقا افزود: فعالیت‌های پیشگیرانه نیروی انتظامی با راه‌اندازی مراکز مختلف از جمله مراکز پژوهشی و دفاتر مشاوره به این اقتدار کمک کرده است.

وی بیان کرد: مایه خرسندی است که نیروی انتظامی چابهار با آگاهی و پشتیبانی در حوزه‌های مختلف نظم و امنیت را در سطح این شهرستان ایجاد کرده است.

۳۰۴۳**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.