احمدعلی موهبتی جمعه‌شب در دیدار با دکتر محمدرضا مجیدی دبیرکل بین المجالس آسیایی که در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار داشت: این استان با دارا بودن تنها بندر اقیانوسی کشور و دسترسی به آب‌های آزاد از یک موقعیت راهبردی در سطح کشور و منطقه برخوردار بوده و بر همین اساس سرمایه‌گذاری‌های بسیاری توسط دولت و بخش‌های خصوصی داخلی و خارجی در آن انجام شده است.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های بی‌بدیل برای سرمایه‌گذاری است که باید با استفاده از همه‌ی امکانات و روش‌ها، زمینه جلب نگاه‌ها، توسعه‌ی گردشگری و جذب سرمایه‌ها برای شکوفایی استعدادهای پنهان این استان فراهم شود.

استاندار سیستان بلوچستان با اشاره به اینکه توسعه یک مفهوم تک بعدی نیست و باید توسعه در همه‌ی بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد افزود: توسعه متوازن و رشد شاخص‌های توسعه‌ای این استان در حد میانگین کشوری بسیار مهم است.

وی بیان کرد: برنامه‌ی سیستان و بلوچستان بر اساس سیاست‌های دولت توجه و توسعه همزمان همه‌ی مناطق این استان است.

دکتر محمدرضا مجیدی دبیرکل بین المجالس آسیایی نیز در این نشست گفت:تلاش خواهد شد با هدایت سرمایه‌های خارجی و همچنین تقویت حضور گردشگران خارجی به سمت سیستان و بلوچستان روند توسعه‌ی این استان مهم شتاب گیرد.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.