سردار غلام‌نبی کوهکن روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان با شعار «ما پیروزیم» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امروز شعار«ما پیروزیم» به یک حقیقت تبدیل شده و با پیروزی جبهه مقاومت علیه مستکبران با تمام وجود این معنا قابل لمس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: رژه نیروهای مسلح، نواختن زنگ مدارس و سخنرانی رزمندگان و راویان دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان،برگزاری نمایشگاه‌توانمندی‌های نیروهای مسلح، نمایشگاه دائمی دفاع مقدس، رونمایی از چند کتاب، برگزاری شب شعر، بازخوانی چند عملیات، حضور در مزار شهدا و تقدیر از سربازان مجموع نیروهای انتظامی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان است.

وی با اشاره به موضوع رونق تولید و خودباوری اظهار داشت: برنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به سمت مردمی شدن پیش می‌رود.

سردار کوهکن از دوران دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند یاد کرد و افزود: اگر امروز اقتدار و آبرویی در جهان داریم به برکت دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس تداوم بخش انقلاب اسلامی و نقش مهمی در پیشرفت و توسعه این انقلاب داشته است.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.