فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آغاز این رزمایش با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند سپاه در جنوب شرق کشور این است که با وحدت وهمدلی توانسته تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

سردار امان الله گشتاسبی با بیان اینکه امروز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به عنوان بازوان قدرتمند قرارگاه جنوب شرق با همه‌ی توان در ماموریت‌ها نقش پررنگی ایفا می‌کند، افزود: با اقدامات ارزشمند سپاه سلمان در این استان این نهاد در بین ۳۲ رسته استانی توانسته عنوان برتر را بدست آورد.

وی با اشاره به رزمایش بزرگ عاشورائیان در سیستان و بلوچستان گفت: این رزمایش با حضور ۳۰ هزار بسیجی با اهداف مهمی نظیر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، جلوگیری از تحرکات دشمنان و مایوس سازی آنان و تقویت روحیه بسیجیان آغاز شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: در این رزمایش بزرگ ۷۹ گردان بیت المقدس، ۲۴ گردان کوثر، ۹ گردان امام علی(ع)، ۱۹ گردان امام حسین(ع) و یک گردان فاتحین سپاه سلمان حضور دارند.

وی با بیان اینکه رزمایش بزرگ عاشورائیان در ۲ مرحله در حال برگزاریست افزود: مرحله نخست این رزمایش ۱۰ شهریور به مدت هفت روز همزمان با ایام محرم با برگزاری اقداماتی نظیر ایست و بازرسی و تامین امنیت امکان مذهبی برگزار شد.

سردار گشتاسبی خاطر نشان کرد: امروز شاخص امنیت سیستان و بلوچستان در بالاترین سطح است.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.