استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی از سوی کمیته امداد حضرت امام(ره) کشور در حوزه توانمندسازی مددجویان این استان انجام شده است.

وی گفت: هم‌اینک از ٧٠٥ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد ١٠٥ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان از خدمات این نهاد مقدس بهره می برند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انتظار داریم سهم مشارکت‌های مردمی این استان در امور کمیته امداد بیشتر شود؛ تصریح کرد: مجموع مشارکت‌های مردمی در سطح کشور ٦٠ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: فاصله غنی و فقیر در سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است که باید تلاش شود فرهنگ کمک و انفاق بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور هم گفت: طی تفاهم‌نامه‌ مشترک کمیته امداد با سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد ٦ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان سیستان و بلوچستان ساخته شود که هزار واحد آن در شهرستان خاش است.

سیدمرتضی بختیاری افزود: برای توانمندسازی خانواده کمیته امداد در سیستان و بلوچستان ٩ هزار شغل هدف گذاری شده بود که بعد از بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان بر اساس ظرفیت‌های مشاهده شده این رقم به ١٢ هزار شغل افزایش داده شد.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.