دلاور کریمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نخست این پروژه شامل ۳۸ واحد مسکونی با زیربنای هر یک ۵۰ مترمربع ساخته و در اختیار خانوارهای تحت حمایت قرار گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر این، در بخش‌های معیشتی، فرهنگی، کمک به امر تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، سلامت، مسکن، تامین جهیزیه، بیمه های اجتماعی زنان سرپرست خانوار، ایتام، دانش‌آموزان و دانشجویان خدمات لازم انجام شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان مهرستان در زمینه تعمیرات و ساخت سرویس بهداشتی برای مددجویان تحت حمایت گفت: اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان برای انجام این پروژه ها اختصاص یافته است.

وی گفت: به مناسبت هفته دولت از طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد امام (ره) شهرستان مهرستان در زمینه‌های مغازه‌داری و دامداری رونمایی می‌شود.

کریمی بیان کرد: به منظور پایدارسازی مشاغل، خدمات پشتیبانی از قبیل نظارت، آموزش، تعامل با کارفرمایان، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی، بیمه تامین اجتماعی مجریان، بیمه حوادث طرح‌ها ، همکاری در تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز طرح‌ها نیز صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا هم اینک ۱۵۷ هزار و ۸۲۲ خانوار استان سیستان و بلوچستان زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند که بیش از ۵۰ درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده‌اند.

۹۹۱۴ **۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.