نصیراحمد ملازهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موفقیت هنرمندان استان در این رشته هنری بگونه‌ای بوده که گاهی از جشنواره‌ای بلافاصله به جشنواره‌ دیگر رفته و حضور در جشنواره‌های متعدد و پشت سرهم هفته‌ها به طول می‌انجامید.

وی گفت: گروه‌های نمایشی سیستان و بلوچستان پای ثابت جشنواره‌هایی مانند "ترشیز" در کاشمر، تئاتر خیابانی مریوان، تئاتر صحنه‌ای رضوی، تئاتر خیابانی رضوی در جیرفت و جشنواره بین‌المللی فجر شده‌اند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور چهار نمایش از گروه‌های نمایشی استان به چهار جشنواره افزود: راهیابی نمایش‌های "۲ چشم پیدا" نوشته محمدعلی کیخا و کارگردانی پرویز باقری در جشنواره ترشیز شهرستان کاشمر، نمایش "سد جعفر" نوشته و کار سعید بادینی در دهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، نمایش "گل پری" نوشته و کار سعید بادینی به چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان و همچنین پذیرفته شدن نمایش "جایی برای هیچکس" نوشته آتوسا ریگی و کارگردانی مهدی تقی‌زاده به جشنواره سراسری آرخه، از افتخارات هنرمندان سیستان و بلوچستان در سالجاری بوده است.

وی بیان کرد: چندی پیش نمایش "جایی برای هیچکس" به کارگردانی استاد رضا خدادادبیگی در جشنواره تئاتر رضوی تبریز حضور موفقی داشت.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.