معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال 97 تا به امروز 4 عملیات هیدروگرافی به منظور ارتقا ایمنی آبراه ها و بنادر چابهار اجرا شده است .

سید حسن ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان افزود: در سال های گذشته به منظور تأمین ایمنی آبراه های تحت نظر این اداره کل اقدام های موثری انجام شده است، از سال 97 نیز با هدف تعیین عمق آبراه های بنادر شهید کلانتری و شهید بهشتی، 4 عملیات هیدروگرافی انجام شد و بروز رسانی اعماق صورت گرفت .

وی ادامه داد: با توجه به هیدروگرافی های انجام شده از جمله مولتی بیم سه بعدی در سال 97، مدلسازی و تفکیک نقشه ها، دید بسیار جامعی نسبت به بستر حوضچه ها و کانال دسترسی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، موقعیت مغروقه ها و عوارض ریز سطحی موجود در بستر حاصل شده است .

به گفته معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بکارگیری و توسعه هیدروگرافی در بخش های مختلف فعالیت های دریایی و دریانوردی به لحاظ تضمین پایداری منابع و استفاده از همه ظرفیت های آبی کشور اجتناب ناپذیر بوده و پایداری در عرصه دریا نیازمند این مهم است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.