صاحب گل صالحی روز پنجشنبه در کارگروه فرهنگ اجتماعی و امور خانواده اظهار داشت: در دستگاه‌های اجرائی باید به ظرفیت ارزشمند خانواده ها، نیازهای فرهنگی، تفریحی، ورزش، گردشگری، آموزشی، اشتغال، اقتصاد و معیشت افراد جامعه توجه شود.

وی ادامه داد: کارگروه فرهنگ اجتماعی از مهمترین نشست هاست که لازمه آن داشتن اطلاعات جامع شهرستان بوده که با بررسی موضوعات و با نگاه کارشناسانه می توان معضلات و مشکلات اجتماعی مانند حاشیه نشینی، طلاق، فساد اجتماعی و اخلاقی، خودکشی و اعتیاد را کاهش داد.

فرماندار خاش گفت: باید تمام تلاش مسئولان و خانواده‌ها در جهت کاهش دادن آسیب‌های اجتماعی باشد و در همین راستا به پیش بینی، پیشگیری و درمان باید توجه کرد.

وی اظهار داشت:آموزش خانواده ها و تمامی افراد در معرض آسیب باید در اولویت باشد و از ظرفیت کارشناسان و متنفذین در این زمینه استفاده کرد.

امام جمعه خاش نیز گفت: با بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگ غنی اسلامی و بومی می توانیم بسیاری از آسیب‌ها را از جامعه محو و ریشه کن کنیم.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان اظهار داشت: اسلام دین اخلاق، گذشت، انسانیت، خدمت، ایثار و شاخص در شناخت ذات حضرت احدیت بوده که با پیاده کردن دستورات دینی می توان با معضلات مختلف مقابله و آسیب‌ها را کاهش داد.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش هم گفت: انسان زیستن و پرهیز از هرگونه خشونت، دوری از افراط گرایی، گرایش به سمت اعتدال و گفتمان و تعامل و ارتباط اجتماعی از دستورات دین اسلام بوده است.

۷۳۱۰**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.