فرماندار شهرستان دلگان گفت: پس از سقوط دکل مخابراتی شهرک الزهرا (ع) در سالجاری که منجر به اختلال در ارتباطات روستاهای چاهشور و مناطق همجوار گردید، پیرو قول مساعد به مردم شریف آن‌ منطقه و با پیگیریهای صورت گرفته، دکل جدید نصب و با توجه به نیاز منطقه به ارتباطات پرسرعت اینترنت، ارتباط اینترنت 4 g نیز در منطقه فعال و شهرک الزهرا و روستاهای همجوار همانطور که وعده داده شده بود دارای ارتباط 4 g می‌باشند .

مجتبی شجاعی در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، بیان کرد: راه اندازی اینترنت در مرحله تست قرار دارد و البته قرار است با نصب تجهیزات تقویتی، برد اینترنت 4 g افزایش یابد تا بخش زیادی از دهستان را پوشش دهد .

وی افزود: پیرو توافقات صورت گرفته و تلاش شرکت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و مخابرات استان، به زودی 6 سایت دیگر در منطقه راه اندازی و پهنای باند اینترنت افزایش می یابد .

شجاعی گفت: همچنین عملیات جابجایی فیبر هوایی به فیبر زمینی در هودیان و جلگه نیز آغاز شود

وی با قدردانی از همکاری مدیران و کارکنان زیرمجموعه وزارت ارتباطات و شرکت های مخابرات و زیرساخت ارتباطات استان اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و قول مساعدت مسئولان شهر چگردک نیز به زودی از اینترنت 4 g برخوردار خواهد شد .

یک دستگاه آمبولانس با آخرین استاندارد های مربوطه به شهرستان دلگان اختصاص یافت .

با نوید دادن این خبر خوش که یک دستگاه آمبولانس مدل بنز با آخرین استاندارد های مربوطه به این شهرستان اختصاص یافته که؛ امروز شنبه طی مراسمی این خودرو به پایگاه امدادی اسفند از توابع شهرستان دلگان تحویل خواهد شد .

صدیق پور مسئول اورژانس 115 شهرستان دلگان با بیان این خبر که از تعداد 120 آمبولانس تحویلی کل کشور یک دستگاه به شهرستان دلگان اختصاص یافته است افزود؛ در مرحله دوم از تعداد 280 آمبولانس که در ایام آتی توزیع خواهد شد قول مساعدت 2 دستگاه آمبولانس دیگر به ناوگان اورژانس 115 این شهرستان داده شده که طی پیگیری ها جذب و به سیستم خودرویی اضافه خواهد شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.