غلامرضا باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود کمبود شدید نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با نظر در گرفتن مشکلات این قشر درخواست انتقالی آنان مورد موافقت قرار گرفت.
وی افزود: در مجموع 2 هزار و 740 نفر از فرهنگیان سیستان و بلوچستان متقاضی انتقال داخل استانی و 760 نفر متقاضی خارج از استان بودند که بعد از بررسی با انتقال هزار و 105 نفر موافقت شد که از این تعداد 222 نفر خارج استانی و بقیه داخل استانی بوده اند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: فرهنگیان متقاضی در صورت هرگونه سئوال و ابهام در خصوص نحوه انتقال، امتیازبندی و جداول نیاز در مرحله نخست به ادارات محل خدمت و در صورت نیاز به اداره کل مراجعه کنند.
وی درخواست های فراوان انتقالی معلمان را یکی دیگر از چالش های سیستان و بلوچستان برشمرد و افزود: برای جلوگیری از این مشکل در آینده هم اینک جذب نیروها به شیوه بوم برای بوم در حال انجام است یعنی تنها نیروهای بومی هر منطقه که ماندگاری دارند برای آموزش دانش آموزان برگزیده خواهند شد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت به عنوان پهناورترین استان کشور دارای بیش از 720 هزار دانش آموز است که افزون بر 37 هزار فرهنگی سکان دار تعلیم و تربیت آنان هستند.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.