به گزارش ایرنا محمد سرگزی روز شنبه در نشست توجیهی پلیس فتا زابل با خبرنگاران در سرسرای فرماندهی انتظامی زابل افزود: فضای مجازی دارای منافع زیادی برای جامعه است اما اگر افرادی با سو استفاده از این فضا برای جامعه ناامنی روانی ایجاد کند با آنان قاطعانه برخورد می شود.
وی بداخلاقی را باعث عقب ماندگی هر جامعه ای دانست و تصریح کرد: فعالیت رسانه ها در حل معضلات منطقه سیستان مثبت است و بعنوان دادستان همواره از فضای سالم رسانه ای حمایت کرده ام.
دادستان زابل با بیان اینکه خبرنگاران چراغ راه جامعه برای شناسایی مسیرهای درست و آشنایی با مشکلات هستند اظهارداشت: گاها مواردی از سوی برخی رسانه ها به اشتباه منتشر می شود که این اخبار آثار منفی بر جامعه دارد.
وی استقرار نمایندگی سازمان بازرسی در زابل را ضروری دانست و تاکید کرد: نخستین نقش دستگاه بازرسی ارشاد و هدایت است که با ایجاد آن در منطقه سیستان از بسیاری مفاسد اقتصادی در دستگاهها جلوگیری می شود.
سرگزی از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی زابل تقدیر کرد و افزود: پس از حضور سرپرست فرماندهی انتظامی زابل بیشترین همکاری میان دستگاه قضا و نیروی انتظامی در تثبیت امنیت شهر شکل گرفته است.
وی گفت: جمع آوری معتادان سطح شهر در کمتر از 48 ساعت توسط نیروی انتظامی انجام می شود و سایر دستگاههای متولی باید به این موضوع ورود جدی داشته باشند.
دادستان زابل از جمع آوری و پلمب 32 خرده فروش مواد مخدر در زابل خبرداد و اظهارداشت: برای جمع آوری و پلمب خرده فروشی های مواد مخدر در زابل اراده جدی از سوی نیروی انتظامی و دستگاه قضا وجود دارد.
سرپرست فرماندهی انتظامی زابل نیز گفت: پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم آسایش و امنیت هستند که با تکیه بر تعامل می توانند امید و آرامش را به جامعه تزریق کنند.
سرهنگ احمد ثمره حسینی افزود: موفقیت های فرماندهی انتظامی زابل در برخورد با مجرمان حاصل همراهی رسانه ها با پلیس بوده است.
وی از حمایت های شبانه روزی دادستان زابل از فرماندهی انتظامی تقدیر کرد.
7317 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.