به گزارش ایرنا سید عبدالحسین سجادی روز دوشنبه در ششمین مراسم جشن گلریزان که با حضور جمعی از مسئولان و خیران در سرسرای اجتماعات فرمانداری شهرستان مرزی میرجاوه برگزار شد، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان سنت زیبا و دیرینه گلریزان و جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه در سراسر کشور برگزار می‌ شود.
وی گفت: هم اینک 64 زندانی جرائم غیر عمد در زندان های سیستان و بلوچستان به سر می برند که از این تعداد 9 نفر به جرم تصادف و قتل شبه عمد، 32 نفر به جرم مهریه و نفقه و 23 نفر به جرم محکومیت مالی تحمل حبس می کنند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: بدهی این زندانیان 130 میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: 150 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در سیستان و بلوچستان از ابتدای سال 97 تا کنون به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.
سجادی گفت: مجموعه فرمانداری و تمامی ادارات شهرستان مرزی میرجاوه با وجود مشکلات برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن جشن گلریزان امسال پای کار بودند و امیدواریم مانند سال گذشته کمک های خوبی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شود.
وی افزود: خیران شهرستان میرجاوه 110 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به صورت نقد و تعهد کمک کردند.
فرماندار میرجاوه نیز در این مراسم اظهار داشت: جشن گلریزان یک سنت الهیست که طبق سنوات گذشته هرساله در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
فرهاد سرحدی گفت: سال گذشته مردم و خیران شهرستان مرزی میرجاوه در بحث برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک های خیران به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همکاری و حضور پرشوری داشتند.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.