رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گشت های کنترل، نظارت و پایش بازار شهرستان با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار، ادارات و نهادهای دخیل با هدف ارائه خدمات شایسته به مردم در ماه مبارک رمضان راه اندازی شد.
مهدی اسماعیلی افزود: تمام تلاش ما بر این است که در این ایام مردم با مشکلات معیشتی مواجه نشوند.
رئیس مرکز بهداشت خاش نیز گفت: از روزهای قبل تیم های بهداشت محیط این شهرستان با هدف بررسی مشکلات و معضلات بهداشتی نظارت خود را بر عملکرد واحدهای صنفی و خدماتی آغاز کرده اند.
علی نقی زاده بیان کرد: با توجه به فعالیت های ویژه این ماه از جمله توزیع نذورات و غذا، تهیه و فروش زولبیا، بامیه، انواع شیرینی سنتی،آش، حلیم و نیز برگزاری مجالس افطاری طرح تشدید سلامت رمضان در شهرستان خاش در حال اجراست.
وی ادامه داد: به منظور حفظ و ارتقاء سلامت روزه داران و رعایت ضوابط بهداشتی از جمله بهداشت فردی، محیطی و مواد غذایی در این مکانها توسط بازرسان سلامت محیط با بکارگیری تجهیزات بازرسی کنترل می شوند.
رئیس مرکز بهداشت خاش از شهروندان خواست که در هنگام خرید مواد غذایی به مجوز‌های بهداشتی توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره تلفن 190 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی تماس بگیرند.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.