جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تشریح جزئیات ربوده شدن دختربچه 8 ساله اهل شازند استان مرکزی گفت: خوشبختانه بامداد امروز کودک مذکور با تلاش نیروهای پلیس و آگاهی از چنگال باند خانوادگی گروگانگیری آزاد شد و به زودی به آغوش خانواده اش باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این حادثه گفت: 24 فروردین ماه گذشته" باران شیخی" دختربچه‌ شهرستان شازند استان مرکزی در راه مدرسه توسط یک دستگاه خودروی سمند با چهار سرنشین که یکی از سرنشینان زن بود، ربوده شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس و با ارتباطی که با خانواده این کودک برقرار شد متوجه شدیم این کودک ربایی به دلیل مطالبات و اختلافات مالی بین آدم ربایان و خانواده باران رخ داده است.

طاهری ادامه داد: ربایندگان پس از ربودن کودک وی را به استان سیستان و بلوچستان منتقل می‌کنند که بلافاصله با هماهنگی استان مرکزی با اداره آگاهی سیستان و بلوچستان یک تیم مجرب از پلیس جنایی اداره آگاهی استان ساماندهی و موضوع را در دستور کار قرار داد.

باران

طاهری ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد آدم ربایان به منظور مشخص نشدن محل اختنفای خود، کودک را در سه شهر استان سیستان و بلوچستان جابه‌جا کرده اند که با پیگیری‌های پلیس جنایی استان سحرگاه امروز این افراد در شهرستان چابهار مورد شناسایی قرار گرفته و در یک عملیات غافلگیرانه 3 نفر از آدم ربایان به دام پلیس افتادند و از آنها یک قبضه سلاح جنگی نیز کشف شد.

وی در پایان در مورد وضعیت کودک ربوده شده گفت: شکر خدا این کودک در صحت و سلامتی کامل قرار دارد و هم اکنون تحویل مراجع انتظامی و قانونی قرار گرفته و به زودی با هماهنگی مراجعه قضایی تحویل خانواده‌اش خواهد شد.

«باران شیخی» دانش آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه ۲۴ فروردین ماه جاری بعد از خروج خانه در شهرک مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.