به گزارش ایرنا نبی بخش داودی یکشنبه شب در جمع اعضای شورای اجرایی، امدادگران، نجاتگران، اعضای کانون های جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایرانشهر اظهار داشت: فعالیت اعضای جمعیت هلال احمر کمک به همنوع و خدمت رسانی بر اساس کرامت انسانی است.
وی با بیان اینکه فعالیت های بشردوستانه هلال احمر قابل تقدیر است گفت: اعضای جمعیت هلال احمر باید با مدیریت و روحیه جهادی و انجام کار امدادی و آموزشی که مد نظر است در ابعاد مختلف، حوادث و آسیب ها را بشناسند و راههای پیشگیری از آنها را با ارائه آموزش های لازم بین آحاد مردم نهادینه سازند.
فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر اظهار داشت: نقش جوانان و فعالان جمعیت هلال احمر که بدون مزد مشغول انجام خدمت رسانی هستند یک کار ماندگار و اثر بخش است.
وی آماده بودن هلال احمر در پاسخگویی به مشکلات و حوادث غیر مترقبه را ضروری دانست و افزود: آگاهی به علم روز امداد رسانی، آمادگی بدنی و تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز باعث کاهش تلفات در حوادث می شود.
داودی افزود: با توجه به وجود سوانح و یا حوادث غیر مترقبه احتمالی در سیستان و بلوچستان امداد رسانی فوری به منظور کاهش آثار مخرب یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
وی آموزش و تقویت نیروی امدادی و جوانان داوطلب را برای خدمات رسانی مطلوب تر مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به آموزه های دینی و منشور اخلاقی جمعیت هلال احمر، تلاش برای نجات جان انسانها علاوه بر ارزش معنوی و جایگاه والا در پیشگاه خدای متعال در نزد مردم نیز از جایگاه خاصی برخوردار است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.