به گزارش ایرنا دکتر رضا عباسی روز چهارشنبه در مراسمی که به طور همزمان در سراسر کشور از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیمه سلامت سیستان و بلوچستان تمامی مددجویان کمیته امداد در شهرهای بالای 20 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
وی بیان کرد: در راستای تعاملات بین بخشی بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بیمه سلامت ایران به استناد برنامه ششم توسعه و قانون بودجه سال 97 تمام مددجویان کمیته امداد زیر پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.
مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاییان و عشایر در سال 85 زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.
وی بیان کرد: با صدور دفترچه بیمه سلامت تمامی خدمات بیمه پایه به مددجویان کمیته امداد و افراد تحت تکفل آنان در صندوق سایر اقشار نام نویسی و از خدمات نظام سلامت در قالب نظام ارجاع بهره مند خواهند شد.
عباسی گفت: صدور دفترچه در سال 98 حدود سه هزار تومان هزینه دارد که این هزینه را کمیته امداد بر عهده گرفته و مددجویان هزینه ای پرداخت نمی کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: بیش از 44 هزار نفر در استان مددجوی این نهاد حمایتی هستند که از این پس تمامی خدمات بیمه پایه را از طریق بیمه سلامت دریافت می کنند.
سید مهدی عبادی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی خود در جهت ثبت نام و یا هرگونه همکاری در راستای تحت پوشش قرار گرفتن مددجویان با بیمه سلامت اعلام می دارد، گفت: کمیته امداد تمامی بسته های خدمات رفاهی به مددجویان را همچون گذشته ارائه می کند و فقط بیمه پایه درمانی به بیمه سلامت واگذار شده است.
وی افزود: امضای تفاهم نامه واگذاری خدمات بیمه ای مددجویان شهری کمیته امداد در بیمه سلامت ایران نیمه های سال گذشته آغاز شده و بودجه ی آن امسال از کمیته امداد به بیمه سلامت ایرانیان منتقل شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: تبدیل کارت درمان به دفترچه را برای مددجویان خواهیم داشت.
وی گفت: نکته قابل توجه اینست که کمیته امداد بیمه مکمل را برای مددجویان ادامه خواهد داد.
عبادی افزود: با وجود اینکه هزینه صدور دفترچه بر عهده مددجو است اما کمیته امداد هزینه آن را می پردازد.
وی گفت: مددجویان کمیته امداد برای تبدیل کارت درمانی خود به دفترچه تا پایان اردیبهشت ماه بیشتر مهلت نخواهند داشت.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.