درویش رئیسی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قطعی تلفن در نقاط روستایی سبب شده تا مسئولان و مردم هیچ اطلاعی از وضعیت خسارت بارندگی ها و سیلاب نداشته باشند.
وی بیان کرد: به دلیل طغیان رودخانه های فصلی دسترسی به آن مناطق وجود ندارد و پس از فروکش کردن آب نسبت به بررسی مشکلات اقدام خواهد شد.
رئیس اداره مخابرات نیکشهر افزود: بارندگی ها علاوه بر نیکشهر 51 سایت تلفن چابهار و 61 سایت و دکل تلفن را در ایرانشهر قطع کرده است.
وی ادامه داد: از مردم شهرستان نیکشهر به دلیل قطعی تلفن عذرخواهی می کنیم و قول می دهیم در اولین فرصت نسبت به حل مشکلات اقدام کنیم.
رئیس اداره مخابرات نیکشهر گفت: بارش ها سنگین در 48 ساعت گذشته سبب جاری شدن سیلاب و سقوط تیرهای مخابراتی در بستر رودخانه گُنگ( پل هیتان) شده و فیبر نوری محور نیکشهر- بنت را قطع کرده است.
رئیسی تصریح کرد: بخاطر بالا بودن حجم سیلاب هم اینک امکان ورود به بستر رودخانه وجود ندارد و تلاش بر این است در اولین فرصت با ترمیم یا جایگزین کردن فیبر نوری برای نرمال شدن خدمات تلفن و اینترنت اقدام شود.
وی با بیان اینکه بخشی از فیبر نوری در محل پل هیتان به طرف بنت بازسازی شده ولی بعلت قطعی دوم فیبرنوری در کیلومتر 36 ارتباطات بنت و دهستانهای ملوران و چاهان نرمال نشده است، خاطرنشان کرد: گروه اعزامی مخابرات برای حل مشکلات فیبرنوری آماده است تا با ترمیم خطوط در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنند.
وی گفت: همه رودخانه های فصلی نیکشهر طغیان کرده و سیلاب اجازه تردد نمی دهد و به دلیل عدم وجود پل فقط هوایی امکان دسترسی به روستاها وجود دارد.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.