عبدالرحیم شاهوزهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان آتش نشانی با استقرار خودرو در برخی از اماکن و پارک های مهم زاهدان زمان رسیدن به محل حادثه را با توجه به ترافیک شب چهارشنبه سوری به حداقل می رساند.
وی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق جراید و رسانه ها، آماده باش کامل نیروها در روزهای پایانی سال و استقرار خودروهای آتش نشانی در مراکز تجمع جمعیت و پرخطر زاهدان نظیر پارک ملت، میدان دکتر حسابی و مجتمع تفریحی لادیز را از جمله برنامه های اجرا شده سازمان آتش نشانی برای جلوگیری از خطرات احتمالی آیین چهارشنبه سوری ذکر کرد.
معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خودداری از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و غیره در واحدهای مسکونی، معابر، کوچه و خیابان ها، نگهداری نکردن مواد سوختی و محترقه در مقادیر کم یا انبوه در منزل و جلوگیری از قراردادن ظروف تحت فشار از جمله کپسول و حشره کش ها بر روی آتش را از جمله راهکارها برای کاهش حوادث احتمالی ذکر کرد.
معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده خودرو های آتش نشانی حین اعزام به ماموریت مسیر را برای تردد این خودروها باز نگه دارند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.