به گزارش ایرنا خان محمد بامری سه شنبه شب در نشست ساماندهی امور جوانان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در همه عرصه ها اظهار داشت: جوان باوری باید قلبی، عینی، عملی و محور همه برنامه ها باشد.
وی کیفیت بخشیدن به برنامه های مرتبط با جوانان را از دیگر اولویت های دستگاههای اجرایی دلگان عنوان کرد و افزود:کیفیت خدمات ارائه شده به جوانان نیز باید ارتقا یابد.
معاون امور عمرانی فرمانداری دلگان با اشاره به استفاده از جوانان در پست های مدیریتی گفت: استفاده از توان جوانان برای آبادانی و پیشرفت جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی ادامه داد: چنانچه بە نقش موثر جوانان در ادارە امور و واگذاری پست های مدیریتی کم کاری کنیم قطعا در آینده دچار مشکل خواهیم شد.
بامری تاکید کرد: جوانان امروز باید در آینده کشور را اداره کنند و بر همین اساس لازم است فضا را برای کار و فعالیت آنان مهیا کنیم.
وی گفت: شهرستان دلگان با داشتن جوانترین آمار کشور خوشبختانه دارای جوانترین فرماندار و شهردار است که این موضوع می تواند الگویی مناسب برای استفاده از توان و ظرفیت جوانان برای سایر استانها باشد.
معاون امور عمرانی فرمانداری دلگان همچنین از ویژه برنامه های فرهنگی ،ورزشی و هنری برای جوانان در هفته جوان خبر داد و افزود: سعی خواهیم کرد برنامه های فرهنگی شامل مسابقات سرود، قرآن و برنامه های ورزشی به این مناسبت برگزار شود.
9941**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.