دبیر اجرایی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره فیلم های آموزشی و تربیتی رشد به عنوان کهن ترین جشنواره هنری کشور قدمتی 48 ساله دارد که در صدد نزدیک کردن آموزش به زندگی عینی دانش آموزان است.
گل حسین نوری دلاور با بیان جشنواره فلیم رشد در سیستان و بلوچستان در چهار سال اخیر درحال برگزاری است گفت: در این جشنواره 40 فیلم به مناسبت چهلی سالگی انقلاب از سراسر جهان برای دانش آموزان استان به نمایش در خواهد آمد.
وی افزود: فیلم های این جشنواره مسائل علمی و آموزشی را در قالب مستند، پویانمایی و داستانی به نمایش گذاشته است.
دبیر اجرایی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت استفاده از رسانه در آموزش و پرورش گفت: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش پرورش و تاکید بر این نکته که کتاب درسی تنها وسیله آموزشی نباید باشد به همین منظور رسانه های متنوعی که بتوانند آموزش را تسهیل کنند و به آن عمق بخشند در نظام تعلیم و تربیت باید مورد استفاده قرار گیرد.
وی با بیان اینکه وظیفه نظام تعلیم و تربیت فراهم کردن فرصت برای دست یابی به مراتبی از حیات طیبه است افزود: با ارائه فیلم های رشد می توان زمینه را برای ارتقاء سطح سواد و آگاهی کودکان و نوجوانان فراهم کرد.
به گزارش ایرنا امسال 720 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 600 مدرسه با 40 هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.