به گزارش ایرنا فرمانده سپاه شهرستان خاش شنبه شب در یادواره شهدای حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان پاسدار وطن گفت: سپاهیان و بسیجیان دلاور راه خدمت و کمک به محرومیت زدایی را برگزیده اند و برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب جانانه در صحنه حاضرند و برای کشور افتخار و عزت می آفرینند.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی اظهار داشت: دشمنان اسلام و کشور در حادثه اخیر افرادی را از ما گرفتند و به شهادت رساندند که هدفی به غیر از خدمت به محرومان و اقشار مستمند جامعه نداشتند.
وی با قدردانی از بصیرت، هوشیاری و وفاداری مردم سیستان و بلوچستان به نظام اسلامی بیان کرد: اقدامات کور تروریستی از نگاه اسلامی، انسانی و اخلاقی محکوم است.
فرمانده سپاه خاش اظهار داشت: دشمنان باید بدانند با ریختن خون افراد بیگناه نمی توانند صفوف مستحکم وحدت و همبستگی میان مردم ما را در هم بشکنند.
وی ادامه داد: عوامل فریب خورده و مزدور دشمن به بهانه دفاع از حقوق مردم بلوچ سبب گریزان شدن سرمایه گذاران و مانع توسعه منطقه می شوند.
سرهنگ فضلی بیان کرد: شهیدان پاسدار سفیران، مبلغان و خادمان این مردم بودند که برای محرومیت زدایی به این منطقه آمده بودند.
وی گفت: کار سپاه مدرسه سازی، ساختن خانه عالم، خانه محرومان و کمک به حفظ کرامت انسانی، تامین امنیت و آرامش برای مردم است و مردم با تشخیص درست شان و دفاع از حریم اسلام، انقلاب و حضور پرشور در صحنه های نظام برای حفظ دستاوردهای آن تلاش می کنند.
فرمانده سپاه خاش با بیان اینکه نیروهای ارزشی در سپاه و بسیج تا آخرین قطره خون از اسلام دفاع می کنند افزود: آرزوی ما شهادت در راه اسلام، دفاع از حریم اسلام و نابود کردن دشمنانی است که ناجوانمردانه فرزندان این ملت و پاسداران وطن را مظلومانه به شهادت می رسانند.
مهدی جمشیدزهی بخشدار نوک آباد حجت الاسلام نوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی نوک آباد خاش نیز در این نشست با محکوم کردن حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان؛ از خدمات سپاه در حوزه های مختلف قدردانی کردند.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.