به گزارش ایرنا دانش آموزان 27 مدرسه شهرستان خاش با برپایی برنامه های مختلف فرهنگی از جمله روشن کردن شمع و اهدای گل، به پرواز درآوردن 27 کبوتر در فضای آسمان، برگزاری مسابقات نقاشی و اجرای سرود و شعرخوانی یاد شهیدان پاسدار وطن را گرامی داشتند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: دانش آموزان خاش به همراه اقشار مختلف مردم اقصی نقاط کشور در غم از دست دادن 27 کبوتر خونین بال شهدای پاسدار وطن به سوگ نشستند.
خالد کرد افزود: حادثه به شهادت رسیدن حافظان مرزهای میهن و خادمان راستین نظام اسلامی که از سوی کوردلان و عوامل فریب خورده دشمن رقم خورده از نگاه اسلامی و انسانی و اخلاقی محکوم است.
دانش آموزان خاش که نتوانسته اند در اصفهان حضور یابند و با خانواده های شهیدان ابراز همدردی کنند در این شهرستان با برگزاری برنامه های مختلف ارادت خالصانه خود را به پاسداران وطن و خانواده معظم شهیدان و حادثه دیدگان ابراز داشتند.
امام جمعه شهرستان خاش هم گفت: شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان در قلب ملت بزرگ ایران جا دارند و تمام اقشار مردم کشورمان اعم از فارس و بلوچ و شیعه و سنی از این واقعه دردناک رنج می برند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان بیان کرد: دشمنان اسلام و کشور با انجام کارهای غیر انسانی و غیر اسلامی هرگز به اهداف خود نمی رسند و قطعا با ترور و کشتار افراد بی گناه به تقویت وحدت و همبستگی ملی در جامعه اسلامی ایران کمک می کنند.
وی ادامه داد: ملت ایران در چهار دهه اخیر با همت و اراده و توان و اعتماد به نفس و خودباوری و اتکا به ذات حضرت باری تعالی توانسته اند روی پای خود بایستند و همچنان نیز همین رویه را دنبال و با دشمنان قسم خورده اسلام و کشور با قاطعیت و جدیت مقابله می کنند.
امام جمعه خاش گفت: حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان از هر جهت محکوم است اما از همه علما و بزرگان و مردم و مسئولان استان سیستان و بلوچستان و کشور پاکستان می خواهیم قاطعانه با توطئه های پلید دشمنان و عوامل دست نشانده شان مقابله و گروهک های تروریستی و اشرار از خدا بی خبر را شناسایی و دستگیر کنند و به مجازات برسانند تا بیش از این به مردم ما آسیبی وارد نشود و کارهای تروریستی ریشه کن شود.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.