روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در تکمیل اطلاعات جنایت تروریستی جاده خاش - زاهدان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه آمده است: یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده‌خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در این جنایت تروریستی تاکنون 27 نفر از رزمندگان غیور اسلام شهید و 12 نفر زخمی شدند.

در اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تبریک و تسلیت شهادت رزمندگان غیور و حافظین امنیت مرزهای ایران اسلامی، اینگونه اقدامات تروریستی ، ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی توصیف و تصریح شده است این اقدامات ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت می پذیرد نه تنها خللی در اراده پولادین حافظان و مدافعان مرزهای میهن ایجاد نمی‌کند بلکه عزم آنان را در حفظ و صیانت از امنیت مرزهای ایران اسلامی و آرامش و آسایش مردم راسخ و استوار تر می کند.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حادثه تروریستی زاهدان را به طور جد از طریق کمیسیون امنیت ملی مجلس تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت : نیرو‌های انتظامی و امنیتی در تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این حمله انتحاری هستند و قطعا پس از شناسایی و دستگیری عوامل، پرونده به قید فوریت و خارج از نوبت رسیدگی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد افزود : دادستانی استان بصورت ویژه در کنار دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی جهت شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.