مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵۷ نفر گرفتار در سیل‌های سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی اظهار داشت: براثر بارندگی‌های شدید روز گذشته در سراسر سیستان و بلوچستان رودخانه های محلی طغیان کردند و برخی راه‌های ارتباطی بسته و منازل شماری از روستاییان دچار آبگرفتگی شد.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر در این مدت ۳۵ خانوار شامل ۱۵۷ نفر را در هفت روستای شهرستان های یاد شده در چادر اسکان اضطراری دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: ۸۲ نفر نیروی امدادی در قالب ۱۹ گروه در این حوادث به آسیب‌دیدگان امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۳۵ دستگاه چادر، ۱۲۱ تخته پتو و ۱۰۰ کیلوگرم نایلون به همراه مواد غذایی از جمله کالاهای توزیع شده در میان مردم گرفتار سیلاب استان بوده است.

راشکی گفت: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۵ خودرو و هفت دانش آموز گرفتار سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان توسط نیروهای هلال احمر نجات داده شدند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تمام توان آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و آسیب‌دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.