مدیر کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازارچه دارای 12 غرفه با زیربنای 187 متر مربع و اعتبار 3200 میلیون ریال ساخته شده است.
مسعود مالکی اظهار داشت: هزینه های ساخت این بازارچه از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران پرداخت شده است.
وی ادامه داد: این بازارچه در 2 فاز به بهره برداری رسیده است.
به گزارش ایرنا محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه امروز /پنجشنبه/ وارد فرودگاه بین المللی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.
محمد اسلامی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان و شماری از مسئولان قرار گرفت.
افتتاح بازارچه‌ محله شیر آباد شهر زاهدان، شروع عملیات قطعه چهارم راه آهن زابل - زاهدان، افتتاح فاز یک خط لوله آب چاه نیمه به رامشار، افتتاح 13کیلومتر جاده ترانزیت محمد آباد - میلک و پل بزرگ سیستان، شروع عملیات باند دوم بزرگراه زاهدان، خاش به طول 19 کیلومتر از جمله برنامه های سفر یکروزه وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان است.
سیستان و بلوچستان با 20شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
9914**3213 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.