غلامرضا مالکی شجاع روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات هزینه ‌ای بازارچه‌های مرزی و110 میلیارد ریال نیز در راستای کمک ‌زیان شرکت آب ‌و ‌فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان در لایحه بودجه سال آینده پیش ‌بینی شده است.
وی افزود: سقف اعتبارات هزینه‌ ای استان‌ها در قانون بودجه امسال حدود 11.4 هزار میلیارد تومان بوده که سهم سیستان و ‌بلوچستان از این رقم سه هزار و 840 میلیارد ریال معادل 305 درصد است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: در لایحه بودجه سال آینده سقف اعتبارات هزینه‌ای استان‌ها با احتساب ردیف‌های متفرقه و اختصاصی 14 هزار میلیارد تومان و سهم استان از این مبلغ چهار هزار و 470 میلیارد ریال معادل 3.3 درصد پیش بینی شده است.
وی افزود: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ‌ای کل اعتبارات مندرج در جدول شماره (1-10) لایحه سال آینده نیز 7/25 هزار میلیارد ریال با احتساب قانون متوازن است که این عدد در قانون بودجه سالجاری 7/23 هزار میلیارد ریال با احتساب قانون متوازن تعیین شده است و رشد سال 98 نسبت به 97 معادل 9.7 درصد قابل محاسبه خواهد بود.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.