احمدعلی موهبتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر چابهار شهرستان ساحلی کنارک و بخش زرآباد نیز با قابلیت بالا مکان های مناسبی برای ورود کالا هستند.
وی بیان کرد: پنج پست اسکله نصب سریع در بندرچابهار با افتتاح طرح توسعه بندر شهید بهشتی بلا استفاده هستند و براساس هماهنگی های انجام شده به کنارک و زرآباد جابجا می شوند.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: صادرات و واردات کالا در این 2 نقطه به صرفه است و باید بخشی از کالاها مربوط به این مناطق به جای چابهار در کنارک و زرآباد تخلیه شوند.
وی استقرار گمرک در این 2 نقطه و ایجاد زیرساخت های لازم را خواستار شد و افزود:این اقدام سبب ایجاد اشتغال و توسعه منطقه می شود.
موهبتی بر تکمیل زیرساخت های ریلی، جاده ای و بندری چابهار و کنارک تاکید و خاطرنشان کرد: این شهرستان بدون زیرساخت جاده ای نمی تواند موفقیت لازم را در حوزه حمل و نقل و ترانزیت کالا کسب کند.
وی با قدردانی از خدمات دولت در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در طول 40 سال گذشته جمعیت شهر چابهار 70 برابر بیشتر شده و نیاز است امکانات آن متناسب با جمعیت آن دیده شود.
استاندار سیستان و بلوچستان توسعه سواحل مکران را در گرو توجه به جوامع محلی، ارتقا شاخص ها، کاهش مسائل و مشکلات حاشیه نشینان، تکمیل طرح های زیربنایی راه آهن زاهدان - سرخس و ارتقای تمام جاده های مواصلاتی منتهی به چابهار به آزادراه عنوان کرد.
وی از تلاش های سرپرست فرمانداری و مسئولان محلی چابهار برای آماده کردن پروژه های قابل افتتاح بویژه برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب قدردانی کرد و افزود: با همت و تلاش شبانه روزی و بی منت مسئولان مشکلات مردم مرتفع می شود.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.