رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چابهار گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان چابهار افتتاح شد.

عبدالحمید بلوچ زاهده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد : نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان چابهار با حضور احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و مقامات شهرستانی در موزه مردم شناسی بندر چابهار افتتاح شد .

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چابهار  ادامه داد : در این نمایشگاه نهادها و دستگاه های شهرستان چابهار دستاورد های خود در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند .

این مقام مسئول گفت : در این نمایشگاه اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری چابهار اقدامات ارزنده انقلاب که در طول این ۴۰ سال باعث رفاه گردشگران و ایجاد اشتغال برای بومیان شده است را به نمایش گذاشت .

رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چابهار  اظهار کرد : بعد از انتصاب علیرضا جلال زایی بعنوان مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان بحث آموزش و توانمند سازی جوامع محلی و خودکفا ساختن مردم مناطق محروم با سرعت مضاعف در دستور کار این اداره قرار گرفت .

وی افزود : علاوه بر آموزش در تولید صنایع دستی فاخر با تاکید ویژه جلال زایی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان کمک به فروش صنایع دستی صنعتگران مناطق محروم با آموزش های لازم و ارتباط مستقیم خریدار با تولید کنند در حال انجام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.