حجت الاسلام حمیدی در حاشیه بازدید از طرح های اقتصادی به خبرنگار ایرنا در چابهار اظهار داشت: چابهار یک نقطه راهبردی است و با داشتن بندر بزرگ تجاری و منطقه آزاد با دهها کارخانه تولیدی نقش مهمی در توسعه استان سیستان و بلوچستان دارد.
وی بیان کرد: قضات و دادستان ها نقش مهمی در توسعه سیستان و بلوچستان دارند و همیشه سعی در کمک به واحدهای تولیدی و حل مشکلات آنها هستیم.
رئیس کل دادگشتری سیستان و بلوچستان گفت: چابهار یک ظرفیت ملی است و باید نگاه مسئولان برای توسعه زیرساخت و حل مشکلات این استان در بخش های مختلف ملی باشد.
وی ادامه داد: چابهار با ظرفیت تجاری، ترانزیتی، گردشگری و اقتصادی اش می تواند بخش از مشکلات بیکاری سیستان و بلوچستان را مرتفع کند.
حجت الاسلام حمیدی افزود: اقدامات خوب دولت در چابهار در توسعه بندر، زیرساخت ریلی و آغاز عملیات اجرایی 2 بانده شدن جاده های سیستان و بلوچستان ستودنی است.
وی وجود پتروشیمی، فولاد و کارخانه های بزرگ و کوچک و تامین زیرساخت های مختلف را در توسعه سیستان و بلوچستان و کشور مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: چابهار نقشی مهم و بی بدیل در اقتصاد استان و کشور دارد.
به گزارش ایرنا، پنجمین همایش علمی و فرهنگی قضات و دادستان های سیستان و بلوچستان با حضور دادستان کل کشور به مدت 2 روز در چابهار برگزار شد.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.