به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجعفر منتظری از تجهیزات بندری، اسکله هل، زیرساخت ها و طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.
وی همچنین از مجموعه بزرگ شهر توریستی تفریحی رویال صدف و هتل پنج ستاره سدس نیز بازید کرد.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در این بازدید اظهار داشت: هتل سدس با زیربنای 102 هزار مترمربع در 2 بلوک و در مدت 60 ماه با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بخش خصوصی در این منطقه در حال اجراست.
عبدالرحیم کردی افزود: پروژه بزرگ شهر توریستی- تجاری رویال صدف با 600 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در زمینی به گستره 194 هزار و 350 مترمربع و 530 هزارمترمربع زیربنا از طرح های مهم گردشگری است.
وی بیان کرد: این مجموعه شامل قسمت های تجاری، مجموعه اقامتی و هتل، آپارتمان و واحدهای مسکونی، ساختمان و دفاتر اداری، فضای سبز و منطقه تفریحی و گردشگری است که در مدت پنج سال تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد چابهار گفت: مجتمع پلاستیک سازی سپیدپلاست نیز 16 میلیارد تومان هزینه در برداشته و توانسته زمینه اشتغالزایی را برای 120 نفر مهیا کند.
به گزارش ایرنا، پنجمین همایش علمی فرهنگی قضات سیستان و بلوچستان از روز گذشته/چهارشنبه/ آغاز و به مدت 2 روز ادامه دارد.
در این همایش سخنرانان با موضوعات تبیین مدل تعالی فرهنگی قوه قضائیه، جایگاه حقوق عامه در نظام حقوق اسلام و نظام اسلامی، تشریح وضعیت منابع آبی سیستان و بلوچستان، نقش قضات در حفاظت از منابع آبی، تبیین نقش خانواده ها در اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم توسط قضات، نقش همسران در تحکیم مبانی خانواده و تشریح مبانی حقوق بشر در نظام اسلامی سخنرانی می کنند.
دادستان کل کشور علاوه بر بازدید از ظرفیت های تجاری، گردشگری و بندری چابهار، در نشستی با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.