رحمدل بامری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح های بهداشتی چابهار به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کلینیک ویژه، بخش MRI و ماموگرافی، ساختمان غربالگری، ساختمان اورژانس و سوختگی و بلوک زایمان از جمله طرح های مهم بهداشتی در دست ساخت این شهرستان است که برخی از آنها پیشرفت خوبی ندارند.
وی بیان کرد: ساخت کلینیک ویژه بیمارستان امام علی(ع) در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال در حال اجراست و تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
سرپرست فرمانداری چابهار گفت: بخشMRI و ماموگرافی نیز به مساحت 400 مترمربع و اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 800 میلیون ریال از دیگر پروژه های بهداشتی درمانی این شهرستان است.
وی تصریح کرد: ساختمان غربالگری چابهار به مساحت 825 متر مربع با اعتبار تخصیصی 15 میلیارد و 468 میلیون ریال آماده بهره برداری است.
بامری به ساختمان اورژانس و سوختگی چابهار به مساحت 2 هزار و 300 مترمربع اشاره کرد و افزود: این طرح مهم بهداشتی با اعتبار 160 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 55 درصد در حال اجراست.
وی بیان کرد: همچنین بلوک زایمانی در زمینی به مساحت هزار و 800 مترمربع با پیشرفت 45 درصد و 31 میلیارد و 440 میلیون ریال اعتبار در حال ساخت است.
سرپرست فرمانداری چابهار بر آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 540 تختخوابی این شهرستان تاکید.
وی از دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و وزارت بهداشت و درمان خواست هر چه سریعتر پروژه های بهداشتی درمانی چابهار را تکمیل کنند.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.