به گزارش ایرنا محمود بزی روز یکشنبه در نشست با دست اندکاران امور اراضی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اجرای کاداستر عرصه های کشاورزی در سطح 42 هزار هکتار در سواحل مکران، اجرای خدمات الکترونیکی و درج اطلاعات سه هزار پرونده در سامانه امور اراضی کشور، وصول چهار میلیارد و 500 میلیون ریال عواید حاصل از اجاره و فروش اراضی، نظارت بر اجرای 432 طرح در سطح چهار هزار و 800 هکتار و نظارت بر فعالیت مجریان طرح های واگذار شده از دیگر اقدامات این مدیریت از ابتدای سالجاری تاکنون بوده است.
وی افزود: همچنین به منظور تثبیت مالکیت و صدور سند اراضی سه هزار پرونده در این مدیریت تشکیل و 200 فقره در سطح 500 هکتار منجر به صدور سند شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان نیز در این نشست گفت: وسعت زیاد این استان و جمعیت 51 درصدری در مناطق روستایی نیاز به تلاش مضاعف دارد تا خدمات شایسته ای برای مردم انجام دهیم.
محمد رضا سید الحسینی از مدیر و کارکنان امور اراضی سیستان و بلوچستان خواست در انجام امور واگذاری اراضی و صدور اسناد مالکیت بهره برداران بخش کشاورزی با هماهنگی همه بخش‌ها مطلوب ترین خدمات را به همه تولید کنندگان استان ارائه دهند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.