دکتر سلطانعلی میر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردو همه ساله به منظور نخبه پروری و تربیت نیروهای مومن و انقلابی به مقصد استانهای مشهد، قم و تهران انجام می شود.
وی با اشاره به حضور مدیرکل تشکل‌‌‌‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در اردوی حیات طیبه دانشجویان این استان افزود: 45 دانشجوی دختر و 45 دانشجوی پسر در این اردو که از روز پنجشنبه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد حضور دارند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بازدید از اماکن مقدس، موزه آستان قدس رضوی و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‎الحجج از دیگر برنامه‎های این سفر معنوی است بیان کرد: دانشجویان در این سفر از دوره‎های آموزشی با موضوع بصیرت‎افزایی، مبانی اندیشه اسلامی، خلاقیت فرهنگی، جنبش دانشجویی و معرفت‌شناسی بهره مند می‎شوند.
وی تصریح کرد: هم اینک 26 هزار دانشجو در مجموعه تشکل‎ها و کانون‎های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می‎کنند که این امر نشان از تعهد و پویایی نسل جوان دارد.
میر از اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور در قالب 12 دستگاه اتوبوس از سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برگزاری این اردو بخشی از برنامه‎های دانشگاه آزاد اسلامی این استان است که در ایام الله دهه فجر انجام می شود.
وی همچنین برگزاری همایش چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در 17بهمن ماه در دانشگاه آزاد زاهدان را از دیگر برنامه های دانشگاه در این ایام عنوان کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‎های اثربخشی در این دانشگاه برگزار می شود.
وی ادامه داد: مهم‎ترین برنامه دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری همایش‎ های چهل سالگی انقلاب در تمامی واحدهای آموزش عالی این استان است.
میر اظهار داشت: همچنین در هفته جاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان میزبان 150نفر از اساتید گروه‎ معارف دانشگاه‎های این استان است.
دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر در رشته‎های تیراندازی با تفنگ بادی 10 متر، پرتاب توپ مدیسن بال، پرتاب توپ حلقه بسکتبال، سرعت جابجایی بشقابک برای برادران، دارت و هفت سنگ برای خواهران خبر داد.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.