به گزارش ایرنا علیرضا نورا روز سه شنبه در همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات استانداری این استان برگزار شد اظهار داشت: فرمانداران باید شرایط حضور سرمایه گذاران را در شهرستانهای خود فراهم کنند.
وی بیان کرد: تسهیل کار سرمایه گذاران در جذب سرمایه بسیار مهم است بنابراین فرمانداران و مدیران دستگاههای دولتی به این امر توجه بیشتری داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در خصوص دریافت مجوز و هر آنچه که سرمایه گذار را ترقیب به سرمایه گذاری می کند باید تعامل بیشتری بین دستگاه های مربوطه صورت گیرد و از سنگ اندازی در کار سرمایه گذار جلوگیری شود.
وی بیان کرد: برگزاری نشست هایی با محتوای طرح مسائل و مشکلات و ایجاد راه حل برای آنان از جمله کارهایی است که می توان در بر طرف کردن این مشکلات انجام داد.
نورا اظهار داشت: بیان سوالات و مشکلات از سوی فرمانداران و پاسخگویی و راه حل مدیران کل از جمله کارهاییست که نتیجه آن رفع مشکلات و ایجاد امید در دل مردم است.
وی تاکید کرد: تمامی مدیران سیستان و بلوچستان باید فضا را به گونه ای مدیریت کنند که بتوان از تمام ظرفیت های این استان به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان از جمله مشکلات مردم این استان را تامین سوخت عنوان کرد و افزود: در نشست امروز با فرمانداران در این باره مطالبی عنوان و راه حلی برای رفع این مشکل اندیشیده خواهد شد.
وی بیان کرد: مردم صبور سیستان و بلوچستان با وجود تمام مشکلات اقتصادی و رفاهی همواره مدافع انقلاب و نظام بوده و هستند.
نورا تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی باید تمام تلاشمان را برای ایجاد امید در دل مردم بکار گیریم.
وی یکی دیگر از مشکلات در حوزه توسعه سیستان و بلوچستان را برخی سوء مدیریت ها عنوان کرد و گفت: در این باره بدون هیچ گونه چشم پوشی با مدیرانی که توان خدمت کردن به مردم را ندارند برخورد خواهد شد.
به گزارش ایرنا در این نشست فرمانداران سیستان و بلوچستان به طرح سوال و بیان مشکلات شهرستانهای زیر پوشش خود پرداختند.
بر طرف کردن مشکلات حوزه سوخت، آرد و نان، اشتغال، سرمایه گذاری، مشکل تفویض اختیارات، گاز، مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری از جمله موارد مطرح شده از سوی فرمانداران سیستان و بلوچستان در این همایش بود.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.