حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: حجاب یکی از واجبات مسلم دین اسلام بوده و بر زنان مسلمان واجب است که خود را از دید نامحرمان بپوشانند.
وی بیان کرد: انسان اگر به فلسفه حجاب دقت کند به بدیهی بودن این مطلب پی می برد که حجاب در استحکام خانواده اثر دارد.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به آثار مخرب فضای مجازی در بحث عفاف و حجاب گفت: ترویج فرهنگ بی حجابی توسط دشمنان در فضای مجازی باعث می شود تا بنیان خانواده ها متزلزل شود و کم کم آمار طلاق در جامعه و خانواده ها گسترش یابد زیرا هدف شبکه های اجتماعی ترویج بی بند و باری و تخریب خانوادهاست که در نهایت به فاسد کردن جامعه و تسلط بر جامعه ایران می انجامد.
وی بیان کرد: حتی از دیدگاه روانشناسی نیز اگر به این موضوع نگاه کنیم ازدواج هایی که از دید ظاهر و بدون در نظر گرفتن اخلاق اتفاق می افتد بیش از 90 درصد آن منجر به طلاق می شود.
حجت الاسلام ابطحی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان درباره بی حجابی در کشور تصریح کرد: دشمن برای تسلط بر جوامع دست به هر اقدامی می زند و خوب می داند که اگر یک جامعه را بخواهیم از هم بپاشانیم باید از خانواده ها شروع کنیم.
وی با اشاره به مقابله به مثل با ترویج فرهنگ بی بندو باری در فضای مجازی گفت: با تولید محتوای درست می توانیم با دشمنان مقابله به مثل کنیم و خانواده سالم را در معرض دید جهانیان بگذاریم.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.