مدیر آموزش و پرورش نیکشهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدرسه به همت خیر ساکن تهران و مشارکت مردم محلی با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان در مدت چهار ماه ساخته می شود.
ساره باور افزود: این دبستان با سه کلاس درس، دیوارکشی و 2 چشمه سرویس بهداشتی در زمینی به مساحت 171متر مربع ساخته می شود.
وی بیان کرد: شهرستان نیکشهر از نظر فضای آموزشی مشکلات فراوانی دارد که نیاز است اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان و خیران برای استاندارد سازی مدارس فرسوده و ساخت مدرسه جدید همت کنند.
مدیر آموزش و پرورش نیکشهر با قدردانی از تلاش خیران در ساخت مدارس خاطرنشان کرد: فضای آموزشی مناسب موجب ارتقای کیفیت آموزشی و ایجاد انگیزه و نشاط به دانش آموزان برای فراگیری بهتر علم و دانش می شود.
وی ادامه داد: هم اینک 15 هزار و 421 دانش آموز در بخش مرکزی نیکشهر مشغول به تحصیل هستند و بیش از هزار نفر پرسنل اداری و آموزشی نیز کار تعلیم و تربیت آنان را برعهده دارند.
به گزارش ایرنا شهرستان نیکشهر دارای 13 هزار و 410 کیلومتر مربع وسعت، 141 هزار نفر جمعیت، 395 روستا، چهار بخش مرکزی، بنت، لاشار و آهوران، سه شهر نیکشهر، اسپکه و بنت و 11 دهستان است.
نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به کنارک و چابهار، غرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است و در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.