به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری روز یکشنبه در این رابطه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زاهدان با یکسری اقدامات اطلاعاتی گسترده به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به این شهر دست یافتند.
وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس پس از چندین روز کار اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند منزلی را در یکی از خیابان های حاشیه شهر زاهدان که قاچاقچیان از آن به عنوان محل نگهداری و پخش مواد مخدر استفاده می کردند شناسایی کنند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از انجام هماهنگی های قضائی ماموران بلافاصله به محل اعزام شده که قاچاقچیان پیش از ورود پلیس گریخته بودند.
وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو 405 که داخل این منزل پارک شده بود و قاچاقچیان فرصت انتقال آن را پیدا نکرده بودند 511 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.
سردار طاهری با اشاره به توقیف خودرو و ادامه تحقیقات برای دستگیری قاچاقچیان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کند.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.