امید آذرنگ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور 40 نفر از مدیران شرکت های خدماتی سیستان و بلوچستان به مدت 18 ساعت برگزار شد.
وی طرح ‌های طبقه بندی مشاغل در کارگاه ها را اولین ضابطه مدرن در زمینه اجرای ارزشیابی مشاغل در کارخانجات دانست و گفت: واحد های مشمول قانون کار که دارای حداقل 50 نفر کارگر مشمول قانون کار (اعم از موقت و دائم) باشند الزاما مشمول اجرای طرح طبقه بندی مشاغل هستند.
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقای سطح دانش شرکت‌کنندگان عنوان کرد و افزود: آشنایی با قوانین و مقررات مرتبط با موضوع طبقه ‌بندی مشاغل، وظایف اعضای دائمی کمیته طبقه ‌بندی مشاغل، مفاد دستورالعمل اجرایی طرح، نحوه ضوابط مربوط به فوق‌العاده جذب و مزایای پست و الزامات اجرای طرح ارزشیابی و طبقه ‌بندی مشاغل در کارگاه‌ های تحت پوشش از دیگر اهداف این دوره است.
آذرنگ تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 12 هزار و 26 نفر ساعت آموزش برای کارگران و کارفرمایان در حوزه قوانین کار و تامین اجتماعی و بیمه بیکاری در سیستان و بلوچستان برگزار شده است.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.