به گزارش ایرنا محمد مهدی تندگویان روز چهارشنبه در همایش رایحه مروت و نخستین گردهمایی سازمان های مردم نهاد، گروههای جهادی و تشکل های سیستان و بلوچستان که در سرسرای محبعلی فارسی زابل برگزار شد افزود: این استان به عنوان جوان ترین استان کشور و با وجود امکانات کم دارای استعدادهای زیادی است.
وی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است که بسیاری از گردشگران خارجی با حضور در این استان می توانند از جاذبه های باستانی، تاریخی و طبیعت بکر این نقطه از ایران اسلامی استفاده کنند.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اشتغال بویژه برای جوانان مهم ترین نیاز سیستان وبلوچستان است که با مدل های مختلف اشتغال های زود بازده می توان این مشکل را حل کرد.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون تسهیلات از طریق بانک رسالت و صندوق کارآفرینی امید برای جوانان سطح کشور اختصاص یافته که سیستان و بلوچستان صدرصد این سهم اعتبارات را وصول و به متقاضیان واگذار کرده است.
به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از گروه های جهادی و سمن های فعال سیستان و بلوچستان با حضور معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، امام جمعه زابل، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه زابل، مدیرکل نوسازی مدارس و مسئولان شمال این استان تجلیل شد.
7317**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.