فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری 3 مامور نما با 10 فقره اخاذی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی عارف نژاد گفت: در پی گزارش چند فقره اخاذی در محدده خیابان امام خمینی(ه) شهر زاهدان توسط 3 مرد جوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 14 قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان مشخص شد 3 سرنشین یک دستگاه سواری پژو پس از شناسایی سوژه های خود که اکثر آنها اتباع غیرمجاز بودند با معرفی خود به عنوان مامور یکی از دستگاه های امنیتی اقدام به اخاذی وجه نقد و دیگر وسایل با ارزش آنها نظیر تلفن همراه می کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: تیم تجسس کلانتری 14 بازار با راهنمایی مالباخته ها چهره فرضی متهمان را ترسیم و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری اعضای این مامورنماها آغاز کردند. 

وی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پمس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات های مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان دستبند، اسپری فلفل و چند دستگاه تلفن همراه مسروقه را کشف کردند. 

سرهنگ عارف نژاد عنوان کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده و مواجهه با تعدادی از مالباختگان تاکنون به 10 فقره اخاذی به مبلغ 200 میلیون ریال اعتراف کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.