علیرضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخورد یک دستگاه جرثقیل با تیرهای برق خط اختصاصی انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان در شب گذشته(دوشنبه شب) منجر به قطع جریان و عدم انتقال آب به این شهر شد.
وی ادامه داد: این حادثه باعث افت فشار یا قطع جریان آب در خیابان های انقلاب، فاضلی، تاکسیرانی، کوثر، بعثت، ثارالله، مزاری، امام خمینی(ره) غربی، مصطفی غربی، طباطبایی، جمهوری، پرستار، دانش، دانشجو، جانبازان، قلنبر، دانشگاه، معلم، بزرگمهر، زیباشهر و مهرشهر زاهدان شده بود.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان گفت: 6 تیم شرکت های توزیع برق و آب و فاضلاب این استان برای رفع این مشکل به محل حادثه اعزام شدند که با تلاش شبانه روزی ساعت 16 امروز توانستند این مشکل را بر طرف کنند.
وی تاکید کرد: از تمامی مشترکان زاهدانی ساکن در مناطق دچار تنش آبی درخواست می شود صرفه جویی در مصرف آب را رعایت کنند تا شبکه توزیع کاملا پایدار شود.
به گزارش ایرنا خط انتقال آب از چاه نیمه سیستان به زاهدان سالانه بیش از 30 میلیون مترمکعب آب را به شهروندان زاهدانی می رساند.
چاه نیمه ها مخازن طبیعی ذخیره آب در منطقه سیستان هستند که در فاصله بیش از 200 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده اند.
بر اساس برنامه ریزی انجام شده خط دوم انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان در دست اجراست و در آینده نزدیک بهره برداری می شود.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.