مجتبی شجاعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه گود زورخانه و سالن پهلوانی با اعتبار پنج میلیارد ریال در هزار متر مربع مساحت، ساخت و تکمیل زمین فوتبال و پیست دو و میدانی با پنج میلیارد ریال اعتبار در دلگان در حال انجام است.
وی افزود: ساخت سالن ورزشی 2هزار و 500 متری بانوان گلمورتی با اعتبار اولیه 20 میلیارد ریال، دیوار کشی و حصار مجموعه ورزشی دلگان با سه میلیارد ریال اعتبار اولیه در حال ساخت است.
فرماندار دلگان گفت: خانه جوان با چهار میلیارد ریال اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از محل اعتبارات تملک دارایی از دیگر پروژه های ورزشی کلنگ زنی شده این شهرستان محسوب می شود که در حال واگذاری به پیمانکار است.
وی ادامه داد: همچنین طرح های نیمه تمام ورزشی در حال اجرای دلگان شامل چمن مصنوعی چاه گیجی با سه میلیارد و 500 میلیون ریال، تکمیل سالن ورزشی چاه شورک، ساخت 2 چمن مصنوعی مشارکتی و تکمیل سالن های هودیان و دلگان است.
شجاعی اظهار داشت: حمایت از ورزش و تعلیم و تربیت در سیستان و بلوچستان به نوعی مددکاری اجتماعی بوده که در کلام رهبری معظم و در بند 44 ابلاغیه سیاست‌های برنامه ششم‌ توسعه کشور نیز به آن‌ اشاره شده است.
وی ادامه داد: اگر با نگاهی هماهنگ به تعلیم و تربیت، ورزش و توسعه نشاط اجتماعی که بارها در کلام رهبر فرزانه انقلاب و رئیس جمهوری تاکید شده توجه و سرمایه ‌گذاری شود صرفه‌ جویی عظیمی در منابع کشور ایجاد خواهد شد.
فرماندار دلگان تاکید کرد: اگر به خوبی در ورزش و آموزش و پرورش سرمایه ‌گذاری کنیم با کاهش آثار جرایم، خشونت‌ها، اعتیاد، بزهکاری و غیره روبه رو خواهیم شد.
به گزارش ایرنا دلگان از توابع سیستان و بلوچستان در 400 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده و دارای یک شهر، 2 بخش، پنج دهستان و 277 پارچه آبادی است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.