معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با افتتاح این مرکز تجمیع خدمات به بیماران خاص در یک مرکز مجهز صورت خواهد گرفت و موجب تسهیل خدمات رسانی به بیماران هموفیلی، تالاسمی و ام اس به صورت متمرکز می ‌شود.
کامران کردی افزود: افتتاح این مرکز لبخند رضایت بیماران چابهاری را در پی خواهد داشت و بعد از سالها انتظار از خدمات مطلوب بهره مند می شوند.
وی گفت: یکی از برنامه های مهم این دانشکده رسیدگی به وضعیت درمانی بیماران خاص است تا بتوانیم خدمات مطلوبی ارائه کنیم.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر بر پیگیری مشکلات و بررسی نواقص تاکید کرد و افزود: خدمات دهی به این بیماران از وظایف کارکنان بهداشت و درمان است.
وی هدف از افتتاح مرکز جامع بیماران خاص را ارائه خدمات متمرکز به بیماران عنوان کرد.
کردی بر ارتقای شاخص بهداشتی درمانی، تامین نیروی انسانی و تسریع در کلنگ بیمارستان 540 تختخوابی چابهار تاکید کرد و گفت: با همت و همراهی مسئولان محلی و پس از آماده سازی زمین و ایجاد راه دسترسی، بیمارستان جدید این شهرستان کلنگ زنی می شود.
وی بیان کرد: مرکز جامع بیماران خاص در نیکشهر و ایرانشهر نیز افتتاح شده است.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: ۱۶۴ بیمار تالاسمی و ۲۱ بیمار دیالیزی با چهار تخت دیالیز در نیکشهر وجود دارد و مرکز جامع بیماران خاص در این شهرستان خدمات متنوعی به بیماران ارائه می‌ کند.
وی بیان کرد: رئیس مرکز پیوند و امور بیماری ها قول 2 دستگاه جدید دیالیز را به بیماران نیکشهر دادند.
کردی تصریح کرد: مرکز بیماران خاص در ساختمان بیمارستان ۲۲ بهمن نیکشهر افتتاح شده و شامل تخت های بستری برای بیماران به تفکیک آقا،خانم، اطفال، اتاق بازی و تجهیزات اسباب بازی جهت بیماران اطفال است.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.