دکتر سید مهدی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجایی که احتمال ابتلای زندانیان به هپاتیت از سایر اقشار بیشتر است تیم های سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه تیم بهداشت و درمان سازمان زندانهای استان واکسیناسیون تمامی زندانیان را علیه این بیماری انجام می دهند.
وی با بیان اینکه هپاتیت، التهاب کبد است که باعث درد و تورم خواهد شد گفت: عامل ایجاد کننده هپاتیت هر چه که باشد باعث التهاب کبد شده و کارکرد آن را مختل خواهد کرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان افزود: تمامی زندانیان در زندان زاهدان خدمات سلامت شامل روانشناسی، تغذیه، دهان و دندان و واکسیناسیون را دریافت می کنند.
وی گفت: با راه اندازی پایگاه سلامت امید، پوشش خدمات سلامت در زندان زاهدان به 100 درصد افزایش یافته است.
طباطبایی افزود: بیش از 75 نفر از زندانیان زاهدان در بندهای مردان و نسوان به عنوان داوطلب سلامت با پایگاه امید همکاری می کنند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 6 زندان برای نگهداری مجرمان جرائم عمد و غیرعمد در شهرستان های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.