به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی در نشست بررسی مشکلات طرحهای عمرانی و خدماتی ویژه روستاهای فاقد دهیاری خاش بیان کرد: برای اجرای این 142 پروژه که در حوزه های بهداشتی، آموزشی، تامین آب شرب و برق، بهسازی چشمه و معابر، ساخت کانال و استخر و راه و عمران روستائی و غیره در سطح این شهرستان اجرا شده اند افزون بر 14 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.
فرماندار خاش با تاکید بر اینکه امیدآفرینی و کمک به حل مشکلات مردم در اجرای پروژه ها مدنظر دولت است افزود: اجرای پروژه های مختلف عمرانی و آموزشی و خدماتی، کشاورزی، آبخیزداری، راهسازی، تامین آب و برق و غیره در روستاهای فاقد دهیاری نمونه کار جهادی است.
یوسفی تصریح کرد: شاخصه و ویژگی پروژه ها در روستاهای فاقد دهیاری این است که با کمترین هزینه و در کمترین زمان و با کیفیت بالا به بهره برداری می رسند.
وی اظهار داشت: مدیران دستگاههای اجرایی موظف هستند ضمن انجام کارهای نظارتی و هماهنگی با بخشداران و دهیاران کار مستندسازی و اطلاع رسانی پروژه ها در قبل و بعد از عملیات اجرائی را مورد توجه قرار دهند.
فرماندار خاش ادامه داد: پروژه ها در راستای اجرای عدالت و با نگاه محرومیت زدایی و رفع مشکلات حاشیه نشینی و ماندگاری ساکنان در روستاها به اجرا می رسند و نوعی ایثار را شاهد هستیم.
وی اظهار داشت: اثر و برکت کارهای جهادی با اجرای پروژه ها در روستاهای فاقد دهیاری به خوبی نمایان است و با کار کردن در مناطقی که از خدمات نظام محروم مانده اند، ایثار و ارزش کار و خدمت معنا پیدا می کند.
مهدی عیدوزهی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار خاش هم گفت: فرمانداری بر عملکرد دستگاهها نظارت دارد و انتظار داریم مدیران با همه توان خود پروژه ها را اجرا و مشکلات مردم را حل کنند.
در این نشست برای اجرای پروژه های جدید آموزشی، کشاورزی، آبخیزداری، راه و غیره در مناطق روستایی در بخش های مرکزی و نوک آباد و ایرندگان بحث و تبادل نظر شد و اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های پیش بینی شده اختصاص یافت.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.