معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: طرح ساخت انبارهای چندمنظوره نگهداری کالا با سرمایه گذاری 128 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در بندر شهید بهشتی چابهار کلنگ زنی شد.
محمد راستاد افزود: مدت زمان ساخت این پروژه 2 سال است و در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع و مساحت انبار 18 هزار متر مربع با ظرفیت سالانه 600 هزار تن ساخته خواهد شد.
وی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه زمینه اشتغالزایی 21 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می شود.
به گزارش ایرنا، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در سفر 2 روزه خود به چابهار علاوه بر افتتاح چند طرح سرمایه گذاری از قسمت های مختلف طرح توسعه بندر شهید بهشتی و زیرساخت های بندری بازدید و در نشست های مختلف مشکلات حمل و نقل و ترانزیت کالا را بررسی کردند.
بازدید از زیرساخت های ریلی و اراضی پسکرانه ای بندر شهید بهشتی چابهار، بازدید از اسکله های صیادی و زیرساخت های گردشگری کنارک، دیدار با مردم بومی این شهرستان و جمعی از مدیران و اعضای شورای شهر از دیگر برنامه های سفر معاونان وزیر راه وشهرسازی به بندر چابهار بود.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.