رئیس هیات بوکس سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین دوره از رقابت های بوکس قهرمانی کشو از یکم تا پنجم آذر با حضور 30 تیم از سراسر کشور در سرسرای امام علی(ع) زاهدان برگزار شد.
عبدالصمد براهویی ادامه داد: در این دوره از رقابت های بوکس کشور 264 ورزشکار 12 تا 15 سال کشور شرکت داشتند که در مدت برگزاری مسابقات در 18 وزن به رقابت پرداختند.
وی افزود: در پایان تیم سیستان و بلوچستان با کسب 6 مدال طلا ، یک مدال نقره و سه مدال برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: بعد از تیم سیستان و بلوچستان تیم های گیلان و کردستان عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.
رئیس هیات بوکس سیستان و بلوچستان افزود: در این دوره از رقابت ها عماد گرگیج، خالد نوتی زهی، محمد امین شه بخش، مرتضی ریگی، صالح نوتی زهی و الیاس دارا موفق به کسب مدال طلا، نوید سارانی مدال نقره و ابوالفضل خانی، حبیب محمودی و شاهین حاجتی مدال برنز را کسب کردند.
وی خاطر نشان کرد: هم اینک افزون بر 600 ورزشکار در سیستان و بلوچستان به طور سازمان یافته در رشته بوکس مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا بیش از 44 هزار و 880 ورزشکار در قالب 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.