به گزارش ایرنا رئیس ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: بسیج و سپاه عامل اتحاد، انسجام و اقتدار در جامعه اسلامی ایران هستند و دستاوردهای بسیج برای کشورمان غرورآفرین است.
سرهنگ علی کیخا اظهار داشت: بسیجیان با ویژگی ولایت پذیری و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، پیام آور وحدت و خدمت بوده و در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی از دستاوردهای ارزشمند این نظام الهی دفاع کرده اند.
وی افزود: بسیج و سپاه در هشت سال جنگ تحمیلی و سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی منشاء خیر و برکت بوده اند و حضور حماسی و جاویدان آنان در صحنه های نظام سبب خنثی شدن نقشه های شوم دشمنان شده است.
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: نقش تاثیرگذار بسیجیان در عرصه های مختلف، نظام و کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده است.
وی ادامه داد: حضور سرافرازانه و مقتدرانه بسیجیان برای دشمنان این پیام را داشته و دارد که این انقلاب با خون مطهر شهیدان، همت، تلاش و کوشش بسیجیان و مردم همیشه در صحنه پایدار می ماند و به اوج عزت، ابهت و شکوه می رسد.
فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز با تجلیل از حضور وحدت آفرین بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، گفت: برای ما باعث افتخار است که در جمع صمیمی و با عظمت بسیجیان حاضر می شویم و عزیزان ما در بسیج و سپاه حامل پیام های انسجام، عزتمندی و غرور ملی هستند.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی افزود: به طور قطع با تلاش و همت بسیجیان قله های پیشرفت و آبادانی در ایران سربلند فتح خواهد شد و دشمنان نیز این پیام را دریافت کرده اند که انقلاب اسلامی ایران با داشتن مردمی مومن، انقلابی و حضور بسیجیان ولایی و تابع فرامین رهبر معظم انقلاب روز به روز قله های پیشرفت را می پیماید.
به گزارش ایرنا اجرای سان و رژه بسیجیان برادر و خواهر، سرودخوانی و قرائت مقاله از دیگر برنامه های جانبی این همایش بود.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.